Sirvoy kan automatisk oppdatere tilgjengeligheten din og hente bookingene dine fra Hostelworld.com.

Følg disse stegene for å aktivere tilkoblingen:

  1. Informer din kontaktperson hos Hostelworld om at du vil sette opp en tilkobling til Sirvoy via API. Hvis du ikke har en kontaktperson, kan du sende en epost til Hostelworld på propertysupport@support.hostelworld.com
  2. Når Hostelworld har godtatt din forespørsel, går du til Innstillinger  -> Salgskanaler  -> Hostelworld og klikker på Rediger.
  3. Skriv inn din Hostelworld ID, for eksempel «123456» og ditt passord for API-koblingen. Deretter vil du bli bedt om å koble romtypene som er tilgjengelige i Hostelworld til de tilsvarende romtypene i Sirvoy. Du finner informasjon om kobling av romtyper her. Denne artikkelen inneholder detaljer om pris per person på Hostelworld.
  4. Når koblingen av romtyper er ferdig, kan du kontakte Sirvoy kundeservice, så vil vi aktivere tilkoblingen til Hostelworld for deg.

Merk: Når tilkoblingen er fullført, vil du ikke lenger kunne endre priser, tilgjengelighet, restriksjoner, osv. via Hostelworld. Alle oppdateringer må gjøres i Sirvoy. Når en endring er gjort i Sirvoy, vil det bli oppdatert på Hostelworld.com innen et par minutter. Men, vi anbefaler likevel at du av og til logger på Hostelworld og kontrollerer at tilgjengelighet, priser og bookinger er oppdatert og riktig synkronisert.

Merk: Selv om tilgjengeligheten synkroniseres mellom Sirvoy og salgskanalene nesten øyeblikkelig, er det alltid en liten risiko for dobbelbookinger når det samme fysiske rommet er tilgjengelig i flere salgskanaler samtidig. For eksempel kan det siste rommet bestilles på nettstedet ditt samtidig som det bestilles på en annen salgskanal. Dette skjer svært sjelden, selv for travle hoteller. Men hvis det skjer, vil salgskanalen forvente at du raskt informerer dem slik at de, avhengig av avtalen du har med dem, kan hjelpe til med å finne en løsning så snart som mulig.