Mars 2025: Oppdateringer i Sirvoy

14. april 2025, 13:29 CEST Read article

Ønsker du å skape et opphold som får gjestene til å komme tilbake? Se hvordan verktøy for gjesterelasjoner kan gjøre en forskjell

Bank, bank!– Hvem er det?– Ola!– Hvilken Ola?– …Ola, han som har bodd her hele fem ganger allerede i år. …

Smarte tekniske oppgraderinger enhver hotellier trenger i 2025

Netflix-gründer Reed Hastings sa en gang: “Steinalderen. Bronsealderen. Jernalderen. Vi definerer hele epoker av menneskeheten ut fra teknologien de bruker.” …

Vi presenterer Sirvoys verktøy for gjesterelasjoner: Prøv testversjonen

Gjester glemmer kanskje detaljene rundt oppholdet, men de kommer til å huske om de følte seg velkomne eller ikke. Personlige …

Siste oppdateringer: Bedre verktøy for betalinger og fakturaer

Betalinger og fakturaer er ikke bare nødvendige oppgaver i reiselivsbransjen – de er fundamentet som sikrer en jevn og effektiv …

Siste oppdateringer: Brukerundersøkelser som driver Sirvoy fremover

Her i Sirvoy handler det alltid om deg, og slik har det vært helt fra starten av. Sirvoy ble grunnlagt …

Nylige funksjonsforbedringer: Hvordan vårt designteam former Sirvoy

Med Sirvoy-kontoen din får du mer enn bare tilgang til et bookingsystem (et ganske bra et, men vi er kanskje …

En liten refleksjon fra vår CEO om året som har gått

Hei til alle dere som bruker Sirvoy, Det har vært et spennende år for oss i Sirvoy, og nå som …

3 Marketing Strategies for Hotels

Navigating the world of marketing strategies for hotels can feel like trying to find your way through a dense, ever-changing …

The Value of 24/7 Support in Hotel Management Systems

In the hospitality industry, where guest satisfaction is paramount, the reliability of hotel management systems is crucial. One critical feature …

Co-Living: Building Community & Connection in Modern Spaces

In an era where the lines between work, life, and play increasingly blur, co-living emerges as a vibrant living concept …