Tillat gjester å betale resterende beløp

Du kan la gjestene betale enten det resterende eller hele beløpet, eller legge til kredittkortdetaljer, via funksjonen for Finn Booking. …

Hvorfor vises ikke plassholderkoden?

Hvis plassholderkoden ikke vises riktig i e-posten, er det trolig på grunn av feil formatering, hvilket fører til at koden …

Send automatiske e-poster og meldinger til gjestene dine

Du kan konfigurere SMS-er og e-poster slik at de sendes automatisk til gjestene dine, utløst av enkelte hendelser, eller ved …

Lage maler for e-poster og tekstmeldinger

Maler for meldinger kan brukes til å kommunisere med gjester, enten automatisk eller manuelt. Du kan automatisk inkludere relevant gjest …

Spesialtilpassing av standard e-post

Sirvoy vil alltid sende en bekreftelse på e-post til gjesten, hvis en gyldig e-postadresse har blitt lagt til. Standardmalen vil …

Hvordan kan jeg gjøre innkommende bookinger provisoriske?

Du kan ha nye bookinger registrert som «forespørsel» eller «provisorisk booking» til de blir manuelt sett over og godkjent av …

Faktura på e-post

Du kan sende en PDF-versjon av fakturaer og kvitteringer på e-post direkte fra Sirvoy. Hvis du ikke har laget noen …

Hvordan bruker jeg plassholderkoder i meldingsmaler?

Når du lager maler for e-poster og tekstmeldinger kan du bruke plassholderkoder for å inkludere dynamisk innhold i meldingene dine. …

Hvordan sender jeg e-post til alle tidligere gjester?

Hvis du ønsker å sende e-post til tidligere gjester, kan du eksportere alle e-postene fra Sirvoy som en CSV-fil. Så …