Om oss

Slik jobber vi

Sirvoy ble grunnlagt i 2008 med én visjon: å lage markedets kraftigste og mest brukervennlige eiendomsadministrasjonssystem og tilby dette til en rimelig pris. Ti år senere har vi oppnådd disse målene, og mye annet. Nettstedet er fullspekket med innholdsrike verktøy som gir eiendomstilbydere alt de trenger til virksomheten sin. Mye av suksessen til Sirvoy skyldes også at vi har samarbeidet med kundene våre, som har vært med på planleggingen og gjort det mulig for Sirvoy å bli en programvare som ikke bare er laget for hotelleiere, men av dem.

Vi mener at det er menneskene bak programvaren som gjør at den blir bra, og i tillegg til hotelleierne har vi også et dyktig team av utviklere som hele tiden jobber med å utvikle systemet, slik at det blir enda bedre og alltid ligger i forkant i bransjen. Vi vet at kundene våre av og til trenger hjelp. Derfor har vi ansatt flere titalls kundemedarbeidere som er tilgjengelige hele døgnet for å gi gratis hjelp og råd til kundene våre på alle språkene vi tilbyr.

I dag har Sirvoy tusenvis av brukere i 70 land som har tillit til at vi hjelper virksomheten deres med å vokse, samtidig som vi støtter den daglige hotelldriften. Det er lett å komme i gang. Registrer deg i dag for en gratis prøveperiode på 14 dager, og finn ut hvordan vi kan hjelpe deg med å administrere eiendommen din!