Merk: Informasjonen i denne artikkelen inneholder tredjeparts systembeskrivelser som plutselig kan endres. Vær derfor klar over at noen detaljer kan være utdaterte på grunn av nylige modifikasjoner gjort av tredjeparten.
Hvis tilgjengeligheten i Siroy-kalenderen din ikke er gjenspeilet riktig på Citybreak kan det være et problem med tilgjengelighetsperioden.
Vennligst følg disse stegene for å få fikse det:
- Gå til ditt Citybreak-ekstranett.
- Klikk på «+»-tegnet ved siden av din eiendom/oppføring.
- Hvis du allerede har lagt til en tilgjengelighetsperiode, vennligst fjern den.
- Lag en ny tilgjengelighetsperiode ved å trykke på «Availability periods».
- Klikk på «Add period».
- Velg en dato langt frem i tid som slutten på tilgjengelighetsperioden din, som for eksempel 01.01.2050, og sørg for at datoene for prisperioden din er de samme.
Vennligst kontakt oss på support@sirvoy.com hvis du opplever problemer etter å ha fulgt stegene over.