Hvis du bruker PayPal (eller enkelte andre betalingsløsninger), vil rom være midlertidig blokkert i omtrent 25 minutter mens gjesten fullfører betalingsprosessen. Dette er for å unngå dobbelbooking. I denne tidsperioden vil disse rommene vises som midlertidige eller provisoriske bookinger i Kalender-oversikten.

  • Hvis gjesten ikke fullfører betalingen innen 25 minutter, vil rommet bli frigitt.
  • Hvis gjesten fullfører betalingen etter at rommet er frigitt, vil Sirvoy fullføre bookingen hvis rommet fortsatt er tilgjengelig.
  • Hvis betaling blir mottatt når rommet ikke lenger er ledig, vil Sirvoy lage en ny, tom booking (uten rom), og sende en e-post til hotellet. Du må enten gjøre alternative rom tilgjengelige og legge til disse i bookingen, eller, hvis du ikke kan ta imot bookingen, informere gjesten så raskt som mulig.
    Tips: Hvis denne situasjonen oppstår ofte, anbefaler vi at du bytter til en annen betalingsløsning, som for eksempel Stripe. PayPal har risiko for forsinkede betalinger, og dette er dessverre utenfor vår kontroll.