Når du kobler Booking.com-kontoen din til Sirvoy vil eksisterende priser og tilgjengelighet bli tilbakestilt i Booking.com. Når koblingen er aktivert vil Sirvoy automatisk foreta en «fullstendig oppdatering» og laste opp alle priser og all tilgjengelighet igjen.

Du vil motta en e-post fra Booking.com som ber deg om å «oppdatere deres boende fortest mulig». Når du logger inn på Booking.com-kontoen din vil du finne en lignende melding, som ber deg om å «Tilbakestille all tilgjengelighet og rates». Du kan trygt bekrefte. Sirvoy sender de nødvendige oppdateringene.

Sørg for at prisene og tilgjengeligheten i Sirvoy matcher det du ønsker å publisere på Booking.com. Når den «fullstendige oppdateringen» har blitt gjennomført av Sirvoy (vanligvis innen 10-30 minutter etter at koblingen blir aktivert), sørg for å bekrefte informasjonen som vises på Booking.com.

Merk: Hvis du ikke har aktivert automatiske prisoppdateringer under Innstillinger > Salgskanaler > Booking.com, må du sende prisoppdateringer manuelt. Tilgjengelighet blir alltid sendt automatisk.