Livet etter «lockdown»: Hvordan hoteller forbereder seg på å åpne etter Covid-19.

Nå som mange land lar hotellene åpne dørene, skynder hotelleiere seg å gjøre de nødvendige endringene og forbedringene på eiendommene …

Emne: Avbrudd hos Citybreak – Løst

Avbruddet hos Citybreak er nå blitt løst. Send epost til support@sirvoy.com hvis det virker som bookinger fra Citybreak ikke vises …

Viktig: Planlagt vedlikehold

For å forbedre sikkerheten, påliteligheten og den operative ytelsen til våre systemer, har vi planlagt et rutinemessig vedlikehold på Sirvoy …

Problemet med Live support – Løst

Et problem hos en tredjepartsleverandør gjorde at vi nylig hadde en midlertidig feil i vår chatsupport. Dette problemet er blitt …

Brudd i kobling til Booking.com – Løst

Bruddet i koblingen til Booking.com er nå løst. Hvis du har mottatt bookinger under denne perioden, bør disse bli lagt …

Problem med levering av epost – løst

Problemet som resulterte i manglende levering av epost er løst. Dette var forårsaket av et midlertidig ytelsesproblem hos vår epostleverandør. …

Emne: Avbrudd hos Citybreak – Løst

Avbruddet hos Citybreak er nå blitt løst. Send epost til support@sirvoy.com hvis det virker som bookinger fra Citybreak ikke vises …

Avbrudd hos Citybreak – Løst

Avbruddet hos Citybreak er nå blitt løst. Send epost til support@sirvoy.com hvis det virker som bookinger fra Citybreak ikke vises …

Brudd i kobling til Expedia – Løst

Expedia opplever en teknisk feil akkurat nå som ennå ikke er løst. Vennligst merk at bookinger gjort på Expedia ikke …

Emne: Avbrudd hos Citybreak – Løst

Avbruddet hos Citybreak er nå blitt løst. Send epost til support@sirvoy.com hvis det virker som bookinger fra Citybreak ikke vises …

Brudd i kobling til Expedia – Løst

Bruddet til Expedia er nå løst. Vennligst merk at bookinger gjort på Expedia ikke automatisk overføres til din Sirvoy-konto under …