Nytt i mars 2019

Vårt mål her i Sirvoy er å maksimere fordelene du får av å bruke vår programvare, enten det betyr å …

Brudd i kobling til Expedia – Løst

Bruddet til Expedia er nå løst. Vennligst merk at bookinger gjort på Expedia ikke automatisk overføres til din Sirvoy-konto under …

Brudd i kobling til Booking.com – Løst

Bruddet i koblingen til Booking.com er nå løst. Hvis du har mottatt bookinger under denne perioden, bør disse bli lagt …

SiteMinder Outage – Resolved

Siteminder Outage – Resolved The Siteminder outage has now been resolved. If you have received any bookings during the outage …

Hvorfor negative anmeldelser kan gi positive resultater

Når du driver et hotell, en Airbnb eller et herberge, kan det å oppfordre gjestene dine til å skrive en …

Brudd i kobling til Booking.com – Løst

Bruddet i koblingen til Booking.com er nå løst. Hvis du har mottatt bookinger under denne perioden, bør disse bli lagt …

James Bishop om den banebrytende SiteMinder Exchange

La oss starte med å si takk for at du gjør dette intervjuet med Sirvoy. Vi er sikre på at …

Nytt i februar 2019

En travel februar resulterte i mange justeringer og forbedringer som vi håper vil gjøre din opplevelse av Sirvoy enda bedre. …

Brudd i kobling til Citybreak – Løst

Avbrottet på Citybreak har nu lösts. Skicka e-post till support@sirvoy.com om ni verkar ha bokningar från Citybreak som inte visas …

Brudd i kobling til Booking.com – Løst

Bruddet i koblingen til Booking.com er nå løst. Hvis du har mottatt bookinger under denne perioden, bør disse bli lagt …

Storing Card Details Securely Issue – Resolved

During the below mentioned time periods, an issue at a third party provider caused our «Storing Cards Details Securely» feature …