Hei til alle dere som bruker Sirvoy,
Det har vært et spennende år for oss i Sirvoy, og nå som 2024 nærmer seg slutten, ønsker vi å ta et øyeblikk for å reflektere over hva vi har jobbet med og dele noen spennende oppdateringer for året som ligger foran oss. Her kommer det en titt bak kulissene, og du får vite mer om hva vi har holdt på med og hva som er i vente, alt fra store prosjekter, til forberedelser til et enda bedre 2025.
Omstrukturering for å kunne vokse
Vi har bygget nye team, omorganisert avdelinger og begynt å samarbeide med eksterne byråer, og alt dette ble gjort for å kunne gi dere et enda bedre og mer omfattende tjenestetilbud.
Forbedringer av verktøyene du er glad i
Vi har lyttet til tilbakemeldingene fra våre kunder og gjort Sirvoy enda bedre. Uansett om det gjelder forenkling av arbeidsflyten eller forbedring av ytelsen, hver eneste oppdatering ble gjort med tanke på at du skal spare tid og få en lettere hverdag.
For å kunne forstå bedre hva du har behov for, har produktteamet vårt opprettet fokusgrupper for å forstå utfordringene dine bedre og samarbeide om meningsfulle løsninger. Ønsker du å bli med og dele din kunnskap og erfaring? Vennligst ta kontakt med Support – vi ser fram til å høre fra deg!
Hva er planen for 2025?
Vi gleder oss til å fortelle deg hva som er på gang:
- Forbedrede funksjoner: Vi vet at du har savnet noen funksjoner, og omstruktureringen gjør det mulig å både forbedre eksisterende verktøy og sette nye ideer ut i livet.
- Mer kommunikasjon: Vær innstilt på å høre litt oftere fra oss gjennom blogginnlegg, nyhetsbrev og sosiale medier. Målet vårt er å gjøre Sirvoy til en ressurs som hjelper din virksomhet, holder deg oppdatert på trender i bransjen og sørger for at du bruker Sirvoy optimalt.
- En ny nettside: Alt relatert til Sirvoy publiseres på vår nye nettside, som lanseres i begynnelsen av året. Der vil du finne brukerveiledninger, tips og tricks, suksesshistorier fra våre kunder, ofte stilte spørsmål og en forbedret «Om oss»-side, hvor du kan se ansiktene til menneskene bak kulissene.
- Forbedret kundeservice: Du kommer til å elske våre forbedrede supporttjenester! Vi utvikler et hjelpesenter med en bedre søkemotor, som inneholder informative artikler og oppdaterte videoer for å veilede deg rundt i systemet. Grunnen til at vi bytter fra «Support» til «Customer Care» er at vi ønsker å gi mer personlig og praktisk hjelp. Vi ønsker å forstå dine spesifikke behov og hjelpe deg til å lykkes. Du er vår høyeste prioritet.
Takk for at du bruker Sirvoy
Din tillit og dine tilbakemeldinger inspirerer oss hver dag, og vi ser med stor glede og forventning fram mot 2025 og vårt samarbeid.
Vi ønsker deg et strålende år og takker deg for at du bruker Sirvoy.
Med vennlig hilsen,
Mats Persson
Administrerende direktør i Sirvoy