4 måter et Hospitality Management System kan hjelpe din bedrift

20. mars 2023, 22:45 CET

Et Hospitality Management System (HMS), som Sirvoy, er verktøyet overnattingsbedrifter bruker for å håndtere sine utallige daglige oppgaver.

Har du noen gang vært nødt til å:

  • Være på vakt 24/7 i tilfelle reservasjoner kommer inn?
  • Bruke dusinvis av timer på å kopiere/lime inn e-postbekreftelser?
  • Sjonglere tilgjengelighet på tvers av bookingkanaler som Expedia og Booking.com, mens du håper at ingen dobbeltbookinger slipper gjennom?

Et bookingsystem (HMS) løser alle disse problemene og andre. Ved å automatisere administrasjonsoppgaver og forenkle andre oppgaver, frigjør du både tid og krefter til å fokusere på det som er viktig, nemlig gjestene dine.

Hvilke HMS-funksjoner kan hjelpe hotellet ditt til å mestre utfordringer?

Ethvert pålitelig HMS kombinerer følgende nøkkelfunksjoner i en enkel pakke.

1. Et resepsjonssystem

Administrerer den daglige driften av overnattingsstedet ditt. 

Den aksepterer og organiserer reservasjoner, administrerer priser og restriksjoner, sender personlige bekreftelsesmeldinger, sporer rengjøring og tilbyr et bredt spekter av betalingsløsninger. 

  • Sparer tid på administrative oppgaver.
  • Reduserer manuelle feil.
  • Senker kostnadene ved å lette arbeidsmengden.
  • Inneholder lokale og internasjonale betalingsalternativer.

«Sirvoy har vært et flott neste skritt for oss med mange funksjoner som sørger for at bookinger kommer inn og den daglige driften går jevnt!»

Cassie, eier av The Granbury Cabins i Windy Ridge, USA

2. Channel Manager

Kobler overnattingsstedet ditt sammen med salgskanalene. 

  • Gjester kan bruke sin foretrukne salgskanal.
  • Oppdaterer tilgjengeligheten på salgskanalene, nettsiden og i resepsjonen umiddelbart. 
  • Reduserer overbookinger til et minimum. 

Det er også enkelt å koble seg til nye salgskanaler

«Sirvoy har hjulpet oss med å få mest mulig ut av vår hostelopplevelse og våre salgskanaler. Vi kunne virkelig ikke ha gjort dette uten dere!» 

Simone Sleeuw, medeier og daglig leder i Bella’s Backpackers, Belize

3. Bookingmotor og nettsidebygger

Utvider synligheten din på nettet og bidrar til å holde inntektene oppe. 

Bookingkanaler tar en provisjon, som minsker fortjenesten din. Ved hjelp av en bookingmotor som er innebygd på nettsiden din, har gjestene dine muligheten til å bestille direkte hos deg, og reduserer den kostbare mellommannen. 

  • Øker inntektene ved å unngå provisjoner
  • Utvider din tilstedeværelse på nettet
  • Tilbyr en profesjonell nettside uten ekstra kostnader

«Vi registrerte oss på Sirvoy for ett år siden og er veldig fornøyd med systemet. Vi har økt direktebestillinger fra nettsiden vår med 50 %. Det er et enkelt system for våre kunder å navigere i og for våre ansatte å bruke.» 

Charlotte Øllgaard, eier av Høloftet B&B, Danmark

4. Mange flere nyttige funksjoner

Et alt-i-ett HMS inneholder en del spesialiserte verktøy og tjenester for å hjelpe og utvide virksomheten din.

  • Detaljert gjestestatistikk og daglige rapporter
  • Betalings- og faktureringsmoduler
  • Funksjoner for cybersikkerhet
  • Kundeservice som alltid er tilgjengelig og svarer på noen få minutter

«Sirvoy har en kundeservice som er tilgjengelig 24/7. Jeg setter også pris på de detaljerte nedlastbare regnskapsrapportene. Ved hjelp av disse kan jeg ta hånd om hyttereservasjoner og fakturering. Takk, Sirvoy!»  

Tim Hall, eier/innehaver av Tubagua Ecolodge, Den dominikanske republikk

I 14 dager kan du teste fordelene for deg selv, helt gratis.

HMS er uvurderlige verktøy for eiere av overnattingssteder over hele verden. Registrer deg for en 14-dagers gratis prøveperiode av Sirvoy for å se med egne øyne hvorfor tusenvis av eiere, ledere og direktører av overnattingssteder stoler på Sirvoys HMS for å administrere virksomheten sin.