Nytt i august 2019 – Oppdatert Romliste

13. august 2019, 13:15 CEST

Vi jobber hardt for å gi deg et bookingsystem som er enkelt å bruke, men likevel svært effektivt i din daglige kontakt med gjestene. Derfor er vi glade for å kontinuerlig kunne gi deg forbedringer som gjør administrasjonen av ditt hotell enkelt, trygt og hyggelig med Sirvoy. Så hva er nytt i august?

Forbedret Romliste
Først vil du kunne glede deg over en fullstendig oppdatert Romliste. Det er ikke bare utseendet som er nytt, noe som gjør den til en mer intuitiv og hyggelig opplevelse, men du vil også merke deg noen endrede funksjoner. Fanene er spesielt nyttige, siden de lar deg enkelt skifte mellom romvisninger i forhold til dine behov. Tenk om du i stedet for å se alle enhetene i oversikten, bare vil se innsjekkinger på en bestemt dato? Eller bare utsjekkinger? Det kan få ved bare å velg ønsket fane og vise dagens dato, eller datoen du ønsker.

Vil du organisere personalet for å gjøre klar rommene for de neste gjestene? Bare bruk filteret for å vise og skrive ut rengjøringsstatus for alle rom, eller bare de som trenger rengjøring. Og i det sjeldne tilfellet av en evakuering, kan fanen Evakueringsliste brukes for å skrive ut lister over opptatte rom i sanntid. Tidspunktet for utskriften står på listen og vil sikre at den nyeste brukes i slike tilfeller.

Å navigere under Romliste er også enkelt og intuitivt, og gir deg muligheten til å sortere og filtrere ved å trykke på en knapp. Alle disse alternativene gir deg en rask og effektiv måte å administrere rommene dine og relaterte oppgaver. Hvorfor ikke ta et øyeblikk og se gjennom den oppdaterte Romlisten? Vi er sikker på at du vil bli fornøyd med disse forbedringene!

Ny rolle for brukerkontoer: Regnskapsrapporter
Som du vet kan du tildele forskjellige rettigheter til hver bruker i Sirvoy. Vi har nå lagt en rolle til «Betaling og fakturering» for «Regnskapsrapporter». Tidligere var dette en del av rollen «Fakturering», men nå kan du tildele separate roller for tilgang til fakturering og regnskapsrapporter. Dette betyr at rollen «Fakturering» nå bare inkluderer tilgang til alle faner relatert til fakturering, mens «Regnskapsrapporter» bare vil gi tilgang til fanen Regnskapsrapporter.

Alle brukere som tidligere hadde tilgang til «Fakturering», har automatisk fått den nye rollen «Regnskapsrapporter» for å beholde samme tilgang som før.

Senket kontoavgift for Pro
I løpet av de kommende ukene og månedene vil du fortsette å merke endringer som alle er til fordel for deg, samtidig som du får mest mulig verdi for pengene. For de med bare et lite antall enheter har vi faktisk senket prisen for Pro-kunder. Vi opprettholder konseptet vårt med enkel og rimelig prising, slik at du kan fokusere på de viktigere tingene – dine viktige gjester.