Siste oppdateringer: Brukerundersøkelser som driver Sirvoy fremover

03. februar 2025, 10:02 CET

Her i Sirvoy handler det alltid om deg, og slik har det vært helt fra starten av. Sirvoy ble grunnlagt fordi moren til gründerne våre eide et gjestehus, og hun hadde behov for en enkel og intuitiv måte å administrere virksomheten sin på. Ingenting på datidens markedet fungerte for henne. Sirvoy ble utviklet for å møte dette behovet, og vi har siden den gang holdt fast ved vår brukerorienterte filosofi.

Vi tar nå vårt engasjement et skritt videre ved å sette enda mer fokus på å forstå våre brukere. Derfor har vi opprettet et eget user research-team som sørger for at tilbakemeldingene vi får ikke bare er en inspirasjon til hva som skal endres i Sirvoy men at de blir drivkraften.

Slik setter vi tilbakemeldingene dine i fokus for Sirvoys utvikling, og gir deg muligheten til å påvirke veien videre.

Fra tilbakemeldinger til forbedrete funksjoner

Før vi i det hele tatt begynner med å utvikle en funksjon, snakker vi med deg og andre brukere. Selv om mange Sirvoy-brukere ønsker seg lignende funksjoner, er det det underliggende behovet til disse forespørslene som former løsningen. Gjennom intervjuer og undersøkelser tidlig i prosjektet bygger vi på dine erfaringer for å forstå hvilke utfordringer du møter og hvordan arbeidsflyten fungerer, slik at vi kan sørge for at dine behov står i sentrum for designet.

Men vi gir oss ikke der. Brukerundersøkelser gjennomføres nå tidligere enn noensinne, og de pågår kontinuerlig. Når funksjonene tar form, planlegger vi å invitere Sirvoy-brukere til å teste dem for å forsikre oss om at de er brukervennlige og effektivt løser de praktiske utfordringene brukerne står overfor. Hva tror du vi kommer til å gjøre når funksjonen er ferdig utviklet? Helt riktig, vi tester den igjen! Testing av brukervennlighet er avgjørende for oss, slik at vi kan forsikre oss om at vi utvikle det du trenger, akkurat slik du ønsker det.

Hvordan kan du bli med i dette?

Vi ønsker å høre dine synspunkter! Gjennom deltakelse i brukerundersøkelsesprogrammet vårt kan du direkte påvirke hvordan Sirvoy blir bedre tilpasset deg og teamet ditt. Det er ikke spørsmålene som er viktig, men svarene dine. Vi ønsker å høre hva som fungerer, hva som ikke fungerer, og hva som kan gjøre arbeidsdagen din litt lettere.

Her er detaljene:
  • Hvem kan delta i dette? Alle som bruker Sirvoy – fra eier til resepsjonist og renholdsansvarlig – kan delta. Er Sirvoy en del av din hverdag? Da ønsker vi å høre fra deg. 
  • Hvordan foregår det? Du vil bli bedt om å dele dine erfaringer og innspill gjennom korte og enkle økter, som kan inkludere spørreundersøkelser, én-til-én-samtaler eller andre former for interaksjoner. Uansett vil vi gjøre det enkelt, og vi tilpasser oss timeplanen din.
  • Hva er fordelene med å melde seg på? Du får et innblikk i fremtidige funksjoner og har muligheten til å påvirke hvordan de kommer til å fungere. Ved å dele dine erfaringer hjelper du oss med å utvikle funksjoner som vil gjøre jobben din enklere og mindre stressende.
  • På hvilket språk foregår samtalene? Samtalene foregår på engelsk. Men du trenger ikke å være perfekt i engelsk, så lenge vi kan kommunisere.

Er du klar til å være med? Registrer deg her for å delta i Sirvoys brukerundersøkelser.

Hva skjer videre?

Med dine tilbakemeldinger vil vi kontinuerlig forbedre Sirvoy og jobbe mot å redusere de utfordringene du møter hver dag. Regnskap er en nøkkelfunksjon for alle virksomheter, og derfor har vi som mål å effektivisere prosessene rundt betaling og fakturering.

I vårt neste blogginnlegg vil vi dele de nyeste oppdateringene fra vårt betalings- og faktureringsteam. Ikke gå glipp av denne oppdateringen om de nyeste funksjonene og hvordan de kan bidra til å forenkle arbeidsdagen din.